dehsetulvahset benim de sol göğsüm biraz küçük kaldı aslında her ikisini de veriyorum ama sağı daha çok seviyor solu içerken hava yutuyor tam boşaltmadan sıkılıyor uzun tutmaya çalışıyorum biraz küçük kaldı ama bundan sonra oraya yüklenecem solun yarası geçti artık bol bol sağmayı düşünüyorum çünkü sağa göre daha az süt üretiyor