Bennn.. Bacaktan kucakta hafif sallamaya geçtim.. Nasıl oldu derseniz ilk zamanlar emzirerek kucakta hafif sallayarak uyutuyordum koltukta.. Sonra emzikle hafif sallamaya geçtim emziği bıraktık hala kucakta ee ee şeklinde oturarak uyutuyoeum 2 yaşında 🤦♀️😋 bir sonraki geçişim desteksiz olur inşallah ama hayırlısı.. Tek tesellim çabuk uyuması.. 15 dk en fazla uyur..