UlkerSD oğlum 3 ay 6 günlük,gazlı bir bebek yeni yeni rahatladık diyebilirim.
Akşam en geç on buçukta uyutuyorum.Geceleri 3 saate bir emmek için uyanıyor,sabah yedide kalkıyor.
Gündüz uykularımız kısa ve ben salladığım müddetçe uyuyor 😑
Uyanınca emzirip gazını çıkartıyorum,altını değiştirirken konuşuyorum,o da agularla karşılık veriyor 😊
Battaniye saati yapıyoruz,üstünü çıkartıp masaj yapıyorum,vücuduna nemlendirici krem sürüyorum(çok kuruyor cildi). El hareketleri ile çocuk şarkıları söylüyorum,ellerimi takip ediyor.
Oyun halısında maksimum 10 dakika oynuyor.
Evin tüm odalarını geziyoruz,eşyaları tanıyorum.
Anne-oğul saati yapıyoruz,yan yana yatıyoruz,saçımı çekiyor 🙈 kıyafetlerimi çekiştiriyor,yanağımı yakalayıp emmek istiyor.😊
Kitaba başlamadık henüz ama ilk kitap setimi ve zeka kartları almayı düşünüyorm 4.ayada