ozsim Trendyoldan cooker marka termos almıştım ama kapağında sorun yaşadım memnun kalmadım. Sizin kullandığınız termos markası nedir ?
Omerinannesi342 ozsim e bebek önermem benimki akıtmaya başladı bir süre sonra çanta sürekli ıslanıyordu torbanın içine koydum termosu bir süre 😂