Merhaba anneler, kızım 4 aylık ve 1 haftadır eşimle farkediyoruz sağ ayak bileği çıtlıyor. Kalça ultrasonu vs çekildi herşeyi normal çıktı ama bu ayak bileğinin çıtlamasi beni endişelendiriyor doktora götüreceğim ama buraya da yazmak sizden bilgi almak istedim