1ikizannesi 1 ay sonra biraz daha rahatlarsınız anakucağınız yoksa mutlaka otomatik sallananlardan alın benim için can kurtaran olmuştu. Zeka kartları da çok oyalayıcı olmuştu o dönemlerde. Çıngıraklar vs. Büyüdükçe bi dönem daha da zorlaşıyo özellikle ek gıda dönemi mutfaktan çıkamaz temizliği bitiremez oldum. Robot süpürge imdadıma koştu onunla biraz rahatladım en azından sil süpür işi benden çıktı. Her şeye yetişilmiyo yetişirsen kendine zaman kalmıyo ama emiyolarsa 15 aydan sonra çok sık emmemeye başlıyolar o zaman biraz daha rahatlıyosunuz tabii oyun çağına da ufaktan giriş yapıyolar. 21 aylıklar hala kolay değil ama eskiye göre çok çok iyiyiz.