Bende ilk günler çok acı cekmıstım resmen ağlıyordum sonradan acente silikon üç aldım onunla bı nebze daha az acı hıssedıyordum ve aynı zaman da ayva çekirdeği sürdüm meme uclarıma 15-20 güne meme ucu yaram geçmek üzereydi memeden soğumasın diye normal emzirmeye başladım ayva cekırgıne devam ettim aynı zaman da ve geçti şükür suan 2 aylığız bayadır ayva cekırdegını de kullanmıyoruz . ( 4-5 ayva cekırdegıne bıraz su koyuyoruz sürüyoruz durdukça koyulaşıyor sıkıntı yok hatta daha iyi bitene kadar sür bittiğin de yenısını yaparsın canım )