YaseminBS Merhaba güzel anneler. Bebeğim 5. Aylık oluyor. Ek gıdaya geçmeden önce bişeyler tattırmalı mıyım, hangi ölçüde? Tavsiyeleriniz nedir? Ek gıdaya geçiş nasıl olmalı? Kafamda deli sorularrr 😁🤦🏻♀️🙈
Elizanannesi25 YaseminBS benim kızım 5 buçuk aylık canım ek gıdaya geçince zaten tadımlara başlayacaksın öncesinde bir şey yapmana gerek yok bende ayın 25 inde başlayacağım 3 gün kuralı ile önce yoğurt sonra sebzeler ve meyveler diye devam edeceğim takip eden cocuk hekiminiz yokmu?
Ayferol0 YaseminBS 4,5 aylığız biz 5 olduktan sonra doktorumuz mevsim sebze ve meyvelerinden az az tattırabileceğimi söyledi ben öyle yapacağım inşallah
ozsim YaseminBS biz de 5 buçuk aylığız doktorumuz tadımlara başlayabilirsiniz demişti. Sebzelerden başladık 3 gün kuralı ile . Sonra yoğurt en son meyve . Zaten 1 ay sürüyor tadımlar. 6. Ayda kahvaltı , çorbalar ve muhallebiler yiyebilir
YaseminBS Elizanannesi25 takip eden hekimimiz var ama anne tecrübelerini merak ettim. Hiç bir hekimin söylemi bir annenin tavsiyeleri kadar içten olmuyor :) Biraz da evde hapis hayatından bunalınca konu olsun diye yazmak istedim 😅