Ayliz Cansutekbas benim kızım ilk ay 700 gr almıştı. Doktor normal demişti. Anne yüreği işte az geliyo
Deletedmom115 Cansutekbas illa 1 kilo civarı alacak diye bir şey yok aldığı kiloda bence iyi doktorunuz da iyi demişse sorun yok
Ozgan Cansutekbas gayet iyi çıkarken kilo kaybetmemiş almış zaten benim kızım 2070 doğdu 5 gün sonra 1800 dü 7 aylık doğdu
Ozgan Cansutekbas kiloyu dert etme sağlığına bak zaten az kilo alırsa doktor seni uyarır bu konuda bilgilendirir