Kubra_2019 bize alerji doktorumuz biran önce et tavuk balık başla demişti. 7 aylık gittigimzde, vücudu alışsın vs. Ben hala tavuk ve balığa başlayamadm. onları bir deneyeyim sonra yayla çorbası deneyeceğim bende. Doktorumuz maalesef ayrılmış hastaneden öyle kaldık. Rutin kontrolüne gottigimiz doktorumuzda denememizi söyledi. Yumurta denemiştim 7 aylıkken. Gaz sancısı ve pişik oldu. Yumurta yi ben de geç denetim heralde. Şimdi 10 aylık 🙄