4 buçuk falandi yaptırdık . Lokal + sedasyonla . Yarım saat bile sürmedi . Sonrasinda bı kaç saat ağladı . Ertesi gün gayet iyiydi . Yarısı da bir haftaya iyileşti 😇 pipisinin ucu darmis . O yüzden yaptırın demişlerdi hız de istiyorduk ve şimdi çişini çok daha iyi yapıyor