İnsanlar yüksek vergi yüzünden ayaklanma başlatmış devlete karşı vidyoları gördünzmü bilmiyorum çok kötü ortalık askerler halka ağır silahlarla karşılık veriyor ne oluyor bu dünya ya nasıl bir döneme denk geldik. Devletin yükselttiği vergiye tepki gösterenleri devlet öldürüyor. İnşallah bizim başımıza gelmez diyorum ama böyle giderse bir ayaklanma çıkar hakkımızda hayırlısı. Siz neler düşünüyorsunuz