Brfliya Kıyamam yaa size 😔🤲🏻🤲🏻 rabbim tez vakitte çıkmayı göstersin,35+5 haftalıkken doğum yapmıştım,Dr.um kilosu ve boyu iyi cigerlerinde sorun yok dedi benle beraber ikigun kalıp çıkmıştık hastaneden,en içten dileklerimle rabbim yar ve yardımcınız olsun inşallah canım 🤲,anneyiz dayanamıyoruz ama inanın rabbim kolaylık veriyor darısı tüm yavrularımıza icindede sizin yavrunuza…