Angeel Ben biberleri temizleyip ikiye bölüyordum, tencereye biberlerin üstünü geçecek kadar su koyup kaynatıyordum. biberler yumuşayınca blenderdan gecirip buz posetlerine dolduruyordum. 1 yasina kadar oyle yaptim. Şuan 14 aylik, anneannesinin yaptigi salcayi kullaniyoruz.