Rozi ben de sağlık ocağının verdiğini kullanmadım, aylık doktor kontrolünde doktora sorduğumda kan ilacı kullandırtmıyorum ben çünkü bütün ilaçlar kimyasal, önce doğal yollardan kan değerlerini yükselteceğiz, sonra test yapınca eğer değerleri düşük çıkarsa o zaman ilaç kullanır dedi. Hiç kullanmadık, kan değerleri de iyi cıktı maaşallah. Doktorunuza ulasabilirseniz ona sormanız en doğrusu olur