Bebeğim diş hazırlıklarına başladı henüz çok erken biliyorum ama dişlerini kaşınıyor aynı zamanda huysuzluğa da çok var gündüzleri uyumamak için ağlıyor devamlı ayağımda sallaya sallaya bi hal oldum😓😓 4 ay atağıyla birleşti mi diş naptı anlamadım zor geçiyor🤣