Sevmmm Uzayan sarılık oldu oğlum , 57 günlük bugün . En son bir ay önce falan 7 ye düşmüştü değeri . Artık baya kendine geldi uyuklama halı yok emmesi iyi vs. Ama gözlerinin içi hala hafif sarı. Tam olarak ne zaman geçer , ne zaman geçti sizlerin ?
tgba-22 Sevmmm benim bebegimin 23 günlük 6 çıktı değeri gözlerinde sarı renk var kenarlarda ne zaman tamamen gitti sizin
Aslihan1621 Sevmmm atar sarılığını merak etmeyin geç geçiyor kakayla atacak sürekli uyumuyorsa emmiyorsa sıkıntılıdır siz zaten 3 gün sonra iki aylık kontrolüne götürürken sorarsınız
Aryaaydin90 Aryaaydin90 biz 16 ile 1 gun fototerapi aldik sonra 7 ye dustu degerimiz bikzc gun sora trkrar gttik 16 ya ckmisti
Aryaaydin90 Sevmmm Bidaha olcum yapildimi benm brbrgmn sararmasi az kaldi die dusunurken yne kanda 16 cknca sok oldk
Sevmmm Aryaaydin90 20.5 ile girip 9 ile çıktık . Sonra olcturduk 12 olmuştu mama tskviyesi ile 7 ye düştü bir daha da olcturmedim. Ama kalça testi için gittiğimizde doktor ten rengi gayet iyi dedi sariliktan söz etmiştim ben
Sevmmm Aryaaydin90 zaten gözlerinin içi baya beyazladi öncekine göre ama hala uç noktalarda hafif sarı renk var