adelheid Kızlar merhaba , aranızda montessori yatak kullanan var mı? 8 aylik olduk, oda ayırmayı düşünüyorum ancak besik mi montessori mu çok kararsız kaldım . Nasıl olur ki güvenli olur mu ? Bir çare bana 😊
Reyna adelheid montessori yatak almıstık oglumun odasına daha doğmadan 9.5 aylık suan odasını 1 ay önce ayırdım ama park beşiğini koydum onda uyuyor tutunup kalktığı için montessori yataktan düşebilir çünkü
Alpannesiii adelheid benimkide 9 aylık montessorri de yatıyor ama kendi odamda. Bi tarafını duvara dayadım bi tarafını kendi yatağıma diğer türlü düşebilir çünkü
Gzdzeynep adelheid montessori kullanıyorum çok memnunum yanına biz de uzanabiliyoruz. Bir de uyanınca yatağından çıkıp yanımıza geliyor kızım
Woody adelheid bence beşik daha daha riskli. Tırmanıp düşerse daha yüksekten düşmüş oluyor neticede Montesoride yanında yatma imkanı da çok iyş
Gzdzeynep adelheid 15 aylık falandı aldık odasını yaptık onun öncesinde aynı yatakta beraber uyuyorduk kızımla. Ben beşik kullanmadım hiç çünkü onun kokusunu içime çeke çeke uyudum öyle istedim 15 aylık olunca da daha bağımsız olsun kendi odası yatağı olsun diye odasını yapıp orda yatırdık ama çoğu zaman yine beraber uyuyoruz onun yatağında
adelheid Reyna teşekkür ederim benim bahsettiğim yatak yere yakin olan hatta yer yatağı şeklinde olanlar. Allah analı babalı büyütsün o günler de sağlıkla gelsin o zaman 🙏
adelheid Woody yer yatağı şeklinde olan uzun ömürlü de olur , amacına da uygun olur heralde 😊 ayrı oda biraz tedirgin etti ama alışana kadar bazı önlemler alınır sanırım.
Dn123 adelheid bizde yaninoda yapıyoruz. Tasinacagimiz yerde çilekten korkuluklu bir yatak vardi. Büyüyen besikmis zaten. Onu birakt9 ev sahibi. Ben de montessori alacaktım. Yere cok yakinn olanlardan. Yüksekten dusmesinden se alçaktan dusmesi iyidir bence . Cocuk yani atar kendini
adelheid Dn123 yanı kullanım aralığı çok erkenden başlıyor, ben bir de annelere sormak istedim 😊 güzel olmuş ama kalan yatak da sizin için 😊