Atesbocegi Kızlar merhaba kahvaltı olarak neler veriyorsunuz 1 yaş üzeri için soruyorum? Farklı Bi şeyler yapmak istiyorum fikirlerinize açığım 🙂
Dygosmn1 menemen . tost . krep 🤣🙃 vallah canim yumurtadan sıkılmisti menemene sardik 🤣 17 ayligiz oda ne yese şukur diyorum .