dygcm Alan var mı severek biniyolar mı acaba gereklı mı gereksız mı olur karar veremedim kızım 15 aylık bu arada 🥴
elifineylulu dygcm biz aldık kızım 9 aylık çok sevdi ama kendi başına binene kadar size zor olur oynatma işi size kalıyor 🙂 gerekli olup olmaması size kalmış eşim alıp gelmiş şuan oynayamiyor diye kutuda bekletiyoruz +36 ay diyor çünkü
Bebegim_28 dygcm kızım henüz 6 aylık ama yeğenimden kalma var sallanan köpekçik ve araba. Yeğenim çok binmişti zamanında belki kızım da sever
Mom091 dygcm kızım 2 yaşında. 1-2 aydır tam olarak oynayarak oynuyor. Daha önceleri sürekli düşüyordu. Çok seviyor atını😊
Hilallll2020 dygcm sallamadan sürerek severek biniyor oğlum hemde deli gibi sürüyor koridorda iyiki var dedemiz almıştı daha çok küçükken ❤️ şuan 2.5 yaşında arttık ona uçarak biniyor uzun süredir kullanıyor
dygcm Saitkereminannesi 🥴 cocuktan cocuga degısıyor galıba kımısı cok sevıyo kımısı hemen sıkılıyo anlasılan
Duriskonunannesiii dygcm bizim halası almış ona sallanma kısmında çıkarıp bindirio evde gezdiriyoruz çok da seviyor tabi gezdirenin beli ağrıyor o ayrı mesele, onu görünce binmek için ağlaması da ayrı bir şey bu arada kızım 10 ay 13 günlük 😁
Zhnce dygcm 1 yaşındayken aldik 3 yasina girecek hala oynar Ha oyle alip saatlerce oyalanmaz ama gun içinde ati ve motoru arasında gidip geliyor oynuyor vakit geçiriyor
Minnaktospik dygcm alinsada olur alinmasa da cok buyuk bir eksiklik olmaz. 14 aylik oglum daha yenilerde uzerine binip bir kac dakika vakit geciriyor. Bu tamamen cocuga bagli birsey
annebusesi Kızıma 2 yaş doğum gününde aldık pilsan ın düldül olan modelinden. Kızım kendi binip iniyor çok seviyor amaaaa aşırı hızlı sallanıyor 2 kere öne düşerken yakaladık. Oyuzden devrilmez vs olması çok önemli bence.