Basakural
bio gaia ile beraber destekleyerek kullanıyorum canım, bebeğim 40 günlük 15nci günden beri kullanıyorum. uyku yapma gibi bir durum sezmedim ama faydasını görmüyorum sanıp bırakmıştım bir iki gün, o günler bebeğim hiç uyuyamadı sürekli ağladı ıkınmaları tavan yaptı geri başladım. doktor da devam etmemi tavsiye etti çünkü tamamen doğal ve kana karışmayan, direkt bağırsaklardan dışarı atılan bir içerikmiş. yani işe yarıyormuş aslında da ben fazlasını beklediğim için anlamamışım. şimdi de ıkınıyor gaz sıkıntımız devam ediyor ama en azından gece uykumuz var ve ağlama krizleri gelmiyor.