Sebastian Kızlar oğlum 5 aylık ve saçlı çevrem de kes gür olsun diyor kızımın da kestirmemiştim ve şuan oldukça yeterli saçları var ve bana bunu diyenler kazıttı ama kızımla aynı gürlükte saçları sizce ne yapmalıyım
Rubby Sebastian buna asla inanmıyorum yapanlarda oldu çevremde hiçte söyle bi sonuç görmedim. Tamamen genetik bisi olduğunu düşünüyorum. Kızımın saçlarını uzatıp o sadece 1 kez olan saçının ucundaki bebek buklesini zamanı gelince kestirip saklayacağım♥️♥️
Yusufali06 Sebastian yeğenimin birkaç tel saçı vardı kel gibiydi kazıttık snradan iyi çıktı ama sizin zaten saç varmış rahatsız etmiyorsa gerek yok bnce 🤷♀️
Sebastian Yusufali06 evet var çok şükğr sadece uç kısımlar ince çok az kısaltıcam malum önümüz yaz hem bunalmasın