Benim bebeğim de birkaç gün sonra 3 aylık olacak. Bizde de reflü var. 6.ayda geçiyomuş genellikle. Ben de o günleri bekliyorum. İnşaallah geçer ama başta çok üzülüyodum, mecbur kabullendim. Reflü için şurup yazdı doktor. Onu kullanıyorum ben. İyi geldi gibi ama yine de kusuyo🤷🏻♀️ Sadece hafifletti diyebilirim.