Merhaba bebegim 8,5 aylik 5 aylik itibari ile mama sandalyesine oturtuyorduk surekli kendisini geri geri vuruyor mama sandalyesi bildiginiz geri gidiyor simdi de yurutece koyuyorum onda da kendini bir yere dayayip sallanarak hizli hizli vuruyor transa geciyomus gibi endise ediyorum neden boyle yapiyor diye yasayan arkadaslar var mi acaba