Merhaba kızlar kızım 9 aylik ilk aylar yan yatirmistim ama daha sonra hep sırt üstü yatiyor su anda da oyle hic dönmüyor başini saga sola ceviriyor oyle uyuyor sırt üstü gece de cok uyanıyor disleride cikiyor onun etkiside var biliyorum ama acaba yan yatsa yada yüzustü daha ki az uyanır yada uyuduğun da ben ki yatırsam bilemedim normal mi acaba hep sırt üstü yatmasi gecenlerde gittik aslinda doktora ama sormayi unuttum