Ben ilk gün hastanede humana still tea içmiştim. Faydası oldu bence. Tek sorun şekerli olması. Sonrasında haftada 1 fln içiyorum. Bazen hiç içmiyorum. Tahin helvası, kayısı kompostosu, dereotu, bulgur(gaz yapabilir), sıcak duş, sıcak havluyla kompres, rezene çayı, düzenli beslenme ve UYKU. İlk zamanlar uyumak zor ama 1 saat bile fayda ediyo. En önemlisi de bebeğinizle ten teması. Üstünüzü çıkarın, bol bol sarılın bebeğinizi göğsünüzde uyutun. Hemencecik gelir inşallah sütünüz.