Anneoldumben merhaba ben sezeryan sonra 6.gün korse kullanmaya basladim doktoruma sordum kontrole gittigimde kullanabilirsin dedi nasil bir korse dersen medikalciden aldik cirt cirtli korse ben m beden aldim zaten sonra kilo verince korseyi iyice sıkıyosun bu korseyo takarken sezeryan yerinin ustunden takiyorsun dikise yani sezeryan cizgisine deymiyor korseyi deneyerek al ben ilk denedim ay ben bunu takamam dedi 6.gunumdu hafif dikisimde sizlamalae vardi annem takicaksin dedi iyi kide takmisim gobegim suan hic yok4,5 ay oldu dogum yapali dogum kilolarimida verdim ben sabah uyandigimda takiyordum korseyi gece uyudugumda cikariyordum vede dik durus sagliyor eskiden ananelerimiz bile dogum yapinca bi sekilde gobegi sararlarmis sarkma olmasin diye ben cok ama cok faydasini gordum 👍🏻