Sumeyraas benimki de öyle. Ya biz bile susuyoruz, tuvalete çıkıyoruz, rüya görüp uyanıyoruz, sıcaklıyoruz vs hep uyanıyoruz. Aynı şeyler bebekler için de geçerli uyanmasının tek sebebi acıkması değildir belki. Henüz çok küçükler bence arada uyanmaları iyi. İhtiyacının ne olduğunu göstermek istiyor olabilir. Ben de burda görüyorum çocukları kesintisiz sabaha kadar uyuyanları açıkçası pek sağlıklı gelmiyor biz kocamanken kaç defa uyanıyoruz bebekler mi uyanmayacak? Tıka basa mama vereyim de çocuk sabaha kadar şiş mideyle sağa sola dönemeden uyusun ben de rahat edeyim mantığı bana doğru gelmiyor. Bi defa bebekleri fazla tok yatırmak gece kusmalarına ve reflüye sebep olacağı için doktorlar önermiyor. Siz merak etmeyin zamanla gece uykuları zaten uzayacak. Aşı diş atak gibi dönemlerde gece 5-6 defa kalkabilirsiniz ama bunlar bitince gece 1 defa kallacak o da sabaha karşı olacak merak etmeyin