Kubracvlk kızım 4.5 aylık. 3 saatte bir beslemeye gayret gösteriyoruz. Ben işteyken bakıcı ablamız sağdığım sütlerden her 3 saate 1 125 cc içiriyor. 3. Besleme sonunda da ben eve gelmiş oluyorum. Bir saat sonra da beni emiyor. Uyku da şöylr: sabah 8.30 da kalkıyor, 11 de yine uyuyor, 2 de uyanıyot, işte 4 e doğru yine uyuyor 18. 30 da uyanıyor sonra 11 e kadar uyumuyor, gece 12 ye doğru da gece uykusuna yatmış oluyor. Sabaha kadar da 2 kere emzirmek için uyanıyorum.