Başvuru yapmak istiyoruz “bu adreste süreci devam eden bir başvuru bulunmaktadır” deyip geri atıyor. Daha önceki 1000 TLye başvurmamıştık ihtiyacımız yoktu. Ama şuan var ama başvuramıyoruz. Benim anlamadığım şu, ev eşimin üstüne. Kim bizim yerimize başvurmuş olabilir ki, eski kiracılar mı? E devleti aradık bizlik bir durum yok dediler. Aile ve sosyal hizmetler bakanlığını da arıyoruz açmıyorlar.