Canım niye böyle düşünüyorsun ki ? Tamam eğitim ailede başlar ama sen bir eğitim kurumu değilsin. Sen onun şefkat sevgi yuvasısın annesisin. Zaten bebeğin günlük yaşamın içinde sizinle yaşarken herşeyi öğrenecek. Bebeğin daha çoook küçük dünyada olduğunun bile farkında değil. Şu an tek isteği senin kokun, senin sesin , senin sıcaklığın sevgin . Emin ol başka hiçbir şey önemli değil onun için. Tabiki oyun halısı dikkatini çekmeyecek çıngırakla ilgilenmeyecek. Hiçbir şey yapma demiyorum ama doğaçlama yaşa biraz kendini bu kadar kasma ne bekleyebilirsin ki 1 buçuk aylık bebekten? Biz hiç mi yapmıyoruz etkinlik yapıyoruz elimizden geldiğince ama akışına bırakıyorum ben bazen hbirşey yapmadığımız zamanlar da oluyor yatıyoruz yuvarlanıyoruz öpüyorum kokluyorum gezidiryorum kucağımda . Sürekli birşeyler yapmak zorunda hissetme kendini. Eğer böyle hissedersen çok yıpranırsın. Vakit buldukça yüzüstü yatırsan ( kasları gelişsin diye) , müzik dinletsen , birşeyler okusan ninniler söylesen yeter ona 💓