Selam anneler 🌸 geçen bebek taşıma şalı aldım herkes cok önermişti ama korkuyorum kullanmaya bebeğim 22 günlük o şalı takarken iki bacağını ayırıp yerleştirmem gerekiyor bacaklarına bişey olcam diye korkuyorum ama genel olarak herkeste kullanıyoo.. fikiriniz nedir kullanan varmı yeni doğan bebişineee ♥️