[silindi] ben 300 liralık baston bebek arabasıyla bir yaşına getirdim kızımı onlarda beş bin liralık bebek arabası… öz yurdunda garipsin öz vatanında parya
agustos_bocegim fatmaaklccc kendi ülkemizde yabancı gibi yaşıyoruz kendi milleti açken etrafa paralar saçan tek ülke yiz .
Perilla fatmaaklccc Neden insanlarin aldigina karisiyosun ne biliyon yardimla aldigini ne kadar saygisizca vallahi pes.
Rabia_deren Perilla su anda sen Suriyelilerden daha çok sinirimi bozdun. Bende bizzat şahit oluyorum yaşadığım yerde sürüsüne bereketler gözümle görüyorum aldıkları bütün yardımları. Çalıştıklarını da hiç görmedim erkek kadın hep evdeler. Sen pek şahit olmamamışın anlaşılan. Suruyeli çocuklara eğitim olanağı sağlanıyorken bizim milletimizin çocukları evlerine bakabilmek için çöp karton topluyor gözlerimle şahit oldum. Tmam Suriyelilerden sağlıyosun eyvallah peki o çocuklara neden sağlanmıyor.oturduğum semtte Suriyeliler kadının birini taciz ettiler hemde çocuğunun ve eşinin yanında sonuç noldu biliyor musun eşi tepki gösterdiği için dövüp kaçtılar adam komalık oldu. Neyi savunuyorsun sen. VE bunun gibi bir çok şey taciz tecavüz neler neler. Şu gözünüzü Bi açın
ZMK fatmaaklccc devlet senden sadece vergi bekliyor sen kimsin ki devlet seni düşünücek başımızdakiler ah başımızdakiler bi kurtulamadık
semaahmet fatmaaklccc Devlet onlara veriyo bizim insanlarimiz aç kaliyo ha ayrıca durumu iyi olan bile almış bide arsız gibi söylüyor devlet bı bize işlemi bacım ne diyelim oy istemeye gelince baş bas bagirir
semaahmet fatmaaklccc hiç sorma vallahi az önce mahlle bakkalmiza gittim abi diyiki herkez aldı o parayı durum iyi olanlarda aldı diyo dedim devlet bı bize vermiyo
Perilla ZMK Kahkaha attim😂 Ben insanım Suriyeli falanda degilim istersen kütügü atayim alt üst soy hatta o zaman utanirsin belki
Perilla Rabia_deren ona da yazdim sanada yazayim kütügü atayım ikiniz bi köşede utanın.Insanim insan sizide insanliga davet ediyorum yok orali yok burali ya da insanlarin cebini kariştirmayi birakin😇
Aselimmm47 fatmaaklccc be im oturduğum şehirde Suriyeliler paşa gibi yaşıyor valla yazık bu ülkenin çöp toplayıcısının dahi durumu onlarınki den daha aşağıda hepsinde elektirikli motorlar bizim yerli çöpçüler de el arabaları çuvallarla bu saçma düzeni anlayamıyorum. Yardımlara gelince etrafımızdaki durumu bizden çok çok iyi olan insanlara 3. Faz yardım dahi verildi biz daha hakkımız olan süt parasını dahi alamadık. 10 daireli bir apartmanda oturuyorum tek kiracı benim hepsine belediyeden yardım geldi bir tek ben haricinde 🤷♀️
Deletedmom84455 Perilla kimse kimsenin cebini karıştırmıyor canım dağdan gelip bağdakine dirlik vermemesinden konuşuyor burda, biz bugun vergi levhamız olmadan mağaza pastane onu bunu açsak cezalar boy boy gelir. Adamlar açıyor kimse hiç bir hesap sormuyor sen galiba bunların idrakında değilsin. Ha ayrıca bugün benim kadınlarım Suriyeli erkeklerin tacizine uğramaktan korkuyor daha neler neler şunları yazarken birazda geniş çaplı düşünsen mesela…
Rabia_deren Perilla benim cebimden çıkıp onların cebine giriyorsa karıştırırım.insanlığı senden öğrenecek değilim.
bir_pasa_annesi fatmaaklccc haklısın cnm Biizm mahalle de var 10 tane cocuk adam çalışmıyor oh kapının önüne halı acmıs yan gelip yatıyır mahalledekiler acıyıp cocukların küçülenlerini veriyordu gecen demişler bundan sonra bize eski vermeyin 🙄su artıcısı taktırdılsr ekmek elden su gölden yaşayıp gidiyorlar benden iyi giyiniyorlar yanyans gelsek bana dersiniz sen suriyeli sin diye
Boncuk_kzm1 Alparslan_1008 👏🏻👏🏻👏🏻Benim eşim askeri personel bunlar vatanını bırakıp kaçarken eşimin en yakın arkadaşı şehit düştü🥺
Ebrugoktug08 fatmaaklccc adamlar boşuna mı 10 çocuk doğuruyor peş peşe ne olsa enayiler bakıyor çocuklarına bizde bi çocuk doğurduk nasıl geçinsek diye düşünelim valla haram olsun devlet kendi milletine bakmaz o Suriyeliler biz onlar gibi olsak bizi ülkelerine bile sokmazlar bir an önce defolup gitsinler onlara acımıyorum çünkü hastaneler bile onlarla dolu habire doğuruyorlar ben onlara değil kendi milletime acıyorum onlar kral gibi geçiniyor biz yerlerdeyiz
Perilla Deletedmom84455 canim olaya sizin gibi tek tarafli bakmiyorum.Burdakiler kendi vatandasina dirlik vermiyor ama o suriyeliler kadar knusulmuyor her millette var bu kotu fena fesat tipler bunu tum halka maal etmek ne kdr dogru? Kaldi ki bu insanlar sıgınmış bize ya bize hani Atalarimizdan aldigimiz hoş görüye dinimizde gordugumuz duşkune müşkile sahip cikmaya ne oldu.Vergi levhası olup ne paralar calanlar var biliyo musun hemde hizim milletten naylon faturacilik gırla muhasebeciyim birebir şahitim yani hiç Suriyelilere bisileri yikip kendimizi aklamayalim Her millette kotu iyi var ama yeter ki ayıklayalim tüm herkese yikmayalim.Vergi levhasi acmadan 5 yıl berberlik yapan bi Türk vatandaşimiz var bayagi vatansever dimi şimdi o bildigin vergi kacira kacira 4 yilll devam etmis bak yapan yapiyor.Bugun evet senin kadinlarin suriyeli erkeklerin tacizine ugruyor senin erkeklerin Suriyeli kadinlardan istifade ediyor resmi nikahsiz çok eşli bi şekilde bayagi olaylara subjektif bakiyosun
Perilla Deletedmom84455 Sana genis çapli yaptim her acidan veridigin tavsiyerli lütfen önce kendin uygula daha da tartirsmak istemiyorum bu posttaki herkes sadece ve sadece Suriyeli karalama kampanyası yurutmek icin burda gördugum kadariyla kimseyi bu kinciyken iyilige sevk edemicem hoşgörüye davet edemicem gidiyorum.kalbimi bozmamak iyı günler