10 gün önce sağ kulakta intihaptan dolayı antibiyotik kullanmak zorunda kaldık o geçti şimdi de sol kulağında akıntı başladı arada eliyle tutuyor ateş yapmadı hiç antibiyotik kullanmamıza rağmen diğer kulağına neden geçti var mı başına böyle bişey gelen yeniden ilaç başlamak istemiyorum 😞