Duyguderyaa ilk başlangica göre cok fazla vermişsiniz, hazir mamalara hiç girmeyin bir de karişik vermişsiniz üç gün kuralıyla gitmeniz gerekirdi, ayrıca doktorunuzu dinleyip istegi kadar yedirirseniz cok yerse hem hazımsızlık olur hem süt içmek istemez böylece sütünüz de azalir unutmayın ilk 1 yıl temel besin anne sütüdür. Sebzeleri tek tek birinci gün çay kaşigi ikimci gün tatli kaşigi üçümcğ gün yemek kaşigi olacak miktarda yavaş yavaş tadım yaptirmalisiniz. Doymayacak tadacak sadece. Üç günden sonra diğer sebzeye geçersiniz. Önce sebzeler, yoğurt, yumurta, et, meyve… sıralamasi iyidir. Daha cok detay var. Da araştirma yapmanizi da öneririm