Denizzzz7 Arkadaşlar merhaba bebeğimle Adana’ya gidicez bilet kestim yasaklardan sonra acaba bebek için izin belgesi almama gerek var mı yada daha küçük olduğu için sorun yapmazlar mı bilgisi olan yardımcı olabilir mi
AsilZeynepp Denizzzz7 ne zamana bilet aldınız izin alacaksınız dimi kendiniz için bende adanaya gidicem 17sinde izim almak için arıyorum suan
Merveeipek Merhaba, bizde 21 mayısta uçakla yolculuk yapıcaz seyahat izni gerekiyor mu hiç bir bilgim yok biletiniz olduğu için izne gerek yok dedi bir kaç kişi ama emin değilim sizin bir bilginiz var mı acaba
Denizzzz7 AsilZeynepp 22 sinde gidicem bizim için kısıtlama yok ama bebek için almam gerekiyormu acaba bilemedim
AsilZeynepp Denizzzz7 bende 17sine almıştım şansım döndü o günde yasaklar bitiyor acaba uzarmi yasaklar bilmiyorum ,199 u arayın siz ordan öğrenebilirsiniz bebek icinizinbgerekliuse ordan da alabiliyorshnuz ama çok geç baglaniyor
Merveeipek Denizzzz7 199′u aradım öğrendim kısıtlama uzarsa gideceğiniz günden 2 gün önce izin alabilirsiniz dediler bebekler için de izine gerek varmış