Merhaba hanimlar. Bebegim 10 aylik. Simdiye kadar kasikla besledim. Yemegin ardindan da emziriyorum. Ama hic bir zaman beni uzmemisti. Son donemde kasigi itmeye mama sandalyesine oturmak istememeye bazen koyar koymaz aglamaya agzini acmamaya basladi. Belki kendi yemek istiyordur diye dusunup blw basladim. Ama onda da 1 yiyorsa 10 masadan atiyor. Bazen onune koydugun seyden 1 tane bile agzina almadan atiyor. Su an tek agzini actigi sey pekmez bi de avokado gorece yiyebiliyor. Elma puresi bazen. (yemeklerini hic blendr dan gecirmedim sindiye dek hep catalla ezdim dolayisiyla puturlu yemeye aliskin) size sorum su: bu sekilde sonradan istahi kacip yemeyen bebegi olan var mi? Gecici bi durum olabilir mi? Acikcasi daha mama sandalyesine koyarken aglamakli olmasi beni korkutuyor yanlis bi davranista bulunup busbutun yemege kussun istemiyorum. Bu arada dislerimiz 3. Aydan kasinmaya basladi 8. Ayda alttan iki tane cikti baska yok. Ama deli gibi agzina ne bulursa sokuyor hart hurt kasiyor bunun etkisi olabilir mi? Deneyimli annelerimizden akil istiyorum.