Benim bebeğimde tam 10 aylıkken 8300 falandı boyu da 75 cm civarlarında zayıf görünüyo ama gayet sağlıklı ve yürümek üzere ek gıdayıda maşallah iyi yiyo ama yinede kilo alımu yavaş sağlıklı olsunda yani çocuğun bünyesinden bence bu kilo alımı zaten eşim ve bende zayıftık her zaman