Selam güzel anneler. Oğluşum 1 hafta sonra 1. Ayını tamamlayacak. Doğduktan 1 hafta sonra ağlama krizleri başladı. Doktora götürdük kolik olduğunu öğrendik. 3 gündür de daha bi arttı,bide gece uyumamaya başladı hatta gün içinde doğru düzgün uyuduğu yok. Artık hem kendisi hem ben yıprandım üzülüyorum evladım uyuyamıyo diye. Bazen sebepsiz bazen sancı ağlamaları oluyo. Bu durumu yaşayan tecrübeli anneler neler yaptınız? Ne kadar sürer bu durum? İyi gelen şeyler var mı?