Ece-su Bu “biz de büyüttük” lafına aşırı ayar oluyorum. Tamam büyüttün de belki senin bebeğin sakindi, belki uykuyu seviyordu, dişi kolay çıkıyordu. Belki de bıraktın çocuk ağlaya ağlaya uyudu yani… Bunu demeleri hiçbir şeyi çözmüyor. Aşırı uykusuzluk anneleri mahvediyor. Bebeğinizin diş dönemi olabilir. Hep mi böyleydi uykusu? Gündüz fazla uyuyor veya gece acıkıyor da olabilir.