Deniz3402 3.5aylık bebeğim nerdeyse ber kahkasından sonra hıçkırık tutuyor ve ağzına süt geliyor. Normal midir geçici bi durum mu? Güldürmeye çekinir olduk😁
Petitom Deniz3402 canım midesinden süt geliyordur onu geri yutuyordur benim bebeğim de ne zaman ağzına gelen sütü yutsa hıçkırır 😂 büyüdükçe azaldı
Nimm Deniz3402 çok emioo maşallah mide komple doluo demekki… bu çok güzel bişey aynı mesele bizdede oluodu doktorumuz dedi… emdikten sonra hıçkıran bebek aşırı doymuştur demişti… bizde öleyiz çok yediğinde sendede olur… kursağı midesi büyüyoo maşallah …
Mihribangulmezz Biz 10 aylığız hala öyle diyaframa giden sinyallerden oluyor bir sorun olduğunu düşünmüyorum canım