[silindi] Zynpgl bir hafta sonra çektirdik. Ben de iki diş ile doğmuşum benimkiler bir hafta sonra kendiliğinden düşmüş, kız da öyle olur diye bekledik baktık düşmüyor gidip aldırdık
Susamanne memeyi sıkıştırıpmi vermek gerekiyor ben makaslama yapıyorum c tutarak kavrayamiyorum bebeğime
Ozi12345 Susamanne benim kızımda öyle yaptı en son mamaya geçtim☹️ ne biraakma ben çok uğraştım ama tutmadı bir turlu
Berrakalin Susamanne mutlaka bir emzirme danışmanından destek almalısınız sizi yönlendirecektir , mama vermek yerine sütünüzü sağabilirsiniz aslında
iyilik80 Susamanne youtubede videolaf var dogru emzirme tenikleri fiye ordan bakn.biberonu birakjn bence ne kadara kadar sut sagabilirainiz ki sutunuz kesilir
Berrakalin Susamanne düzenli sağım yaptıkça ya da bebeğiniz emmmeye başlarsa hızlı bir şekilde artacaktır
Susamanne iyilik80 sut sagmak konforlu değil 2 saatte bir bunu yapmak çok zor ama benim sutumde az o yüzden bebehimin kilo alımı için mama veriyorum, bu nedenle sagiyorum
mavisgozlum Susamanne canım silikonu alıyorsa bırakması cooook zor çünkü ona alisiyo ve senin göğüs ucunu kabul etmicektir
makarnadelisi Susamanne benim bebişim de öyle di canım kızımda dil bağı olduğu teşhis konulmuştu acana dil bağımı var bebişinizde
Susamanne Berrakalin düzenli sağım yapıyorum daha doğrusu yapmaya başladım ne kadar sürede artar acaba
eymenzeynep Canım bir yere dik şekilde otur. Göğsünü elinle tut ve ucunu ger. Eğer ucu çıkmadıysa elinle uç tarafı oyna çıkar. Bebeği bunaltmadan memene yaklaştır ve ağzına ver
Berrakalin Susamanne artar 🤗🤗 birazda kafada bitiyor çok sütüm var diye düşünün lütfen çünküü olmaması için bir neden yok .