Dorukeda green_love1 bizd3 yasadik canim 16 gunlukken felan ilik cay ile sildim 15 gun kadar sabah aksam gecti bidaha olmadi sukur bebek pamugu ile yaptim her iki goze ayri pamuk kullandim
Gizemsydr green_love1 ben pamuğa anne sütü sürüp sürekli capaklandikca siliyodum tabi doktora sordum oda yapabilirsin demişti geçmezse göz damlası gibi bisey vermişti ama kullanmaya gerek kalmadan geçti bide gözün kenarlarına masaj yap youtubeda var bakabilirsin
AlpBeyinAnasi green_love1 Oğlumun tek gözü çapaklanıyordu ılık suyla küçük bir parça pamuğu ıslatıp siliyordum, 2 hafta sürdü maksimum
282428e green_love1 bize de doktorumuz temiz pamuk ve ılık çayla silebilecegimizi söylemişti ekstra olarak tobrased diye bı damla vermişti damlayla hemen geçti
green_love1 Dorukeda benim bebeğim de 20 günlük çayın bir zararı olur mu ki acaba bir yerde anne sütü ile silin diye okudum ama
green_love1 Dorukeda tamamdır teşekkür ederim bebek pamuğum yok ama yasaklardan dolayı çıkıp alamam da temiz bir tülbent tarzı bişeyle yapsam da olur mu
Dorukeda Eymenebru38 ilik su ile dene bi canim istersen bi masaj yap gozune belki goz damarlari tikali
green_love1 Eymenebru38 Gizemsydr doktor randevumuza bikaç gün var o yüzden sütü sürüp sürmemekte kararsız kaldım ama teşekkür ederim ♥️🤗
Alparslanmirzabyrm Benim bebeğiminde gözü çapaklanmıştı meğer göğsümün ucu değdi diye olmuş anne sütü sürmeyin bence doktor hiç bişey sürmeyi önermiyor bi krem veriyo geçiyo biz bi de çaylan temizledik ara sıra
green_love1 Alparslanmirzabyrm bende sütümü sürmeyi düşünmüyodum teşekkür ederim bu bilgi işime yarar ♥️
Haticenehir Canım benim kzımda oldu göz yaşı kanalı tıkalı olduğu için çapaklanma oluyordu göz kanalına masaj yaptım iki aylıkken geçti
green_love1 AlpBeyinAnasi anladım bende temiz bir bezle ılık suyla sildim 2 gündür var demekki daha sürücek
Sahraligunler green_love1 Ilık suyla ve temiz bir bezle bilhassa sargı bezi ıslatıp hafif hafifi silin