Kızım olduğunu belli etmemeliyim 🙈
Yine çevremdeki herkes söylenicek herşeyi pembe alıyosun ya ikinci erkek olursa diye 😄 İkinciyi düşünüyo musun diye soran yok ama 🤷🏻♀️😂 Neyse bayramlıklarımız nasıl kızlar? Çok mu sade? Ben sadeliği seviyorum napayım ☺️ Bandanalar zaten hareket katacaktır. İlk bayramımız bu arada ondan bu heyecanım 🥰 Kızım 4 buçuk aylık 4-6 aldım dün geldi kargomuz daha giydiremedim inşallah olur 🙏🏻


