[silindi] ben kırkı çıktıktan sonra gece beslemek için uyandırmıyordum eğer bebek uyuyorsa siz de uyandırmayın derim kendisi acıktığında uyanır artık, gündüz de genel olarak en geç 2 saatte bir uykusu geliyordu bazen 1 saat. Buna göre gündüz en az 4 uyku falan yapıyordu. Tabii her bebek farklı ama fikir olabilir. Acıkınca uyanır ama merak etmeyin.