Arkadaşlar 3 aylık bebeğim var . Beslenme arası kaç saat sizinkilerin . Dün gece 12 de emzirdim uyuyakalmışım sabah saat 6 da uyandım emzirdim hemen. Normalde 3 saati geçirmiyorum ama bugün geçti . Bi şey olmuş mudur acaba . Gayet de mutlu hiç ağlamadı bile. Acıksa ağlamaz mı? Doktor 2 saati geçirme emzir dedi ama 2 saate de acıkmıyor diliyle ittiriyor 😒 çok sıkıldım şu 2 saat meselesinden ne zaman bitecek acaba