Masalikoo Kızım 14 ayın içinde, ben de henüz oda ayıramadım. Hatta odasına büyük montessori yatak yaptırdık, ben onun yanında yatayım diye, daha onu bile başaramadık 😪 çünkü gece çok uyanıyor. Doktor emdiği sürece böyle olacak dedi. Yatak ayırma için de önce aynı odada başka yatağa yatırma, sonra bebeğin yatağını ufak ufak uzaklaştırma yönetimini önerdi ama ben kızımı uyutup yerine yatıramıyorum, uyanıyor. Bir de diş, hastalık falan derken düzen iyice şaştı. Siz bir süre onun odasında kalıp o uyudukça uzaklaşmayı deneyebilirsiniz.