Herkese merhaba 🥰 bebeğim 2 aylık ve doğduğundan beri kusuyor reflü yatağı kullanıyoruz gayet iyi emerken 3 hafta önce biran da emerken kıvranma memeyi çıkarıp çıkarıp tekrar alma gibi olayımız başlamıştı ama yine de emiyordu son 5-6 gündür şiddetlendi az emip ağlayıp bırakıyor..bazen emerken yutkunmada zorluk çekiyor bakıyorum memeden süt damlıyor elimle sağdığımda fışkırıyor ama bazen çok normal emiyor memeyi çıkardığında sütte akmıyor ama yine de aynı belirtilere devam ediyor ve kusmaları artık fışkırır tarzda olmaya başladı çok kusuyor karnı doğduğundan beri gurulduyor doktor kilo alımı iyi diye tınlamadı ama şu emme problemi benim çok canımı sıkıyor aynı durumu yaşayan ve çözüme kavuşturan var mı acaba 😔