Kızlar 2 aylık bebeğim var ilk ay da bebeğim kendi uyur uyanırdı akıllıydı ama 2. Ayda sürekli kucağımda olmak istedi 1 aydır yapışık ikiz gibi yaşıyoruz gece bile ya kucağımda ya omzumda uyuyor benden ayrıldığı an uyanıyor hiç birşeyi sevmiyor istiyor hamak, ana kucağı, puset, otomatik salıncak, babynest, reflü yatağı, beşik ya aklınıza ne gelirse hepsi var ama hiç birini kullanmıyor tek isteği kucak bu hep böyle mi olur yoksa zamanlar değişir mi etrafına ilgisi artınca kullanır mı salıncağı hamağı felan emzikte almıyor bu arada o yüzden beni emzik olarak kullanıyor uykuya dalamadığı zaman saatlerce emiyor sonra süt bitiyor bu sefer süt yok diye süt gelene kadar ağlıyor kesinlikle şikayetçi değilim şikayet edemem zaten çok zor buldum yavrumu zorlu bi süreçten geçtim ama artık hiç yoktan biraz oyalansa da salıncakta felan yada uyusa da işimi yemeğimi yapsam diyorum hiç iş yapamıyorum yemek deseniz yapsam yiyemiyorum yesem toplayamıyorm