Okadar dikkat ettik çabaladık ama yine yakaladı bizide malesef illet hastalık. Her yer yasaklandı herşey kapandı ama eşimin iş yeri her zamanki gibi devam etti ve ordan getirdi eşim bizede ne diyelim seçilmiş kişileriz. Bu arada eşim ağır geçiriyor her bulguyu yaşadı ben ise hafif sadece bacak agrım var sizler neler yaptiniz nasıl atlattiniz acaba bir de 22 aylık oğlum var şuan hicbir belirtisi yok çok şükür